Wie zijn wij

InZet is een professioneel organisatieadviesbureau onder leiding van Yvette Wissekerke. InZet begeleidt en adviseert jou om de regie te krijgen op verzuim en sociale zekerheid. Daarbij werken wij ook toe naar duurzame inzetbaarheid. Diensten die wij verder aanbieden gaan bijvoorbeeld over vraagstukken rond arbeidsrecht, inkomenszekerheid, casemanagement en conflicthantering. Wij opereren onafhankelijk naast jouw arbodienst of inkomensverzekeraar. Om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn werkt Yvette samen met diverse professionals.

Elk vraagstuk benaderen we vanuit onze expertise op het gebied van HRM, (register) casemanagement en inkomensverzekeringen. Met onze integrale aanpak ondersteunen wij jou om de regie te nemen in het complexe proces van verzuim en sociale zekerheid zodat je de schadelasten kunt beheersen.

Onze dienstverlening is gericht op kwaliteit met een persoonlijke aanpak. Wij geloven erin dat we door deze aanpak een totaaladvies kunnen bieden. Met onze expertise ondersteunen én ontzorgen wij jou in elke fase van het arbeidsongeschiktheidsproces zodat jij als ondernemer de regie weer in handen krijgt en aan ondernemen toe komt.

onze klanten

Samenwerken

We zijn transparant en denken hardop en proactief met je mee. Creatief, doortastend en met het lef om nieuwe wegen in te slaan. We inspireren en delen kennis en ervaring. We zetten vragen om in slimme oplossingen. Samen met jou en je werknemers. Want alleen door nauwe samenwerking is een strategie succesvol!

"Door de samenwerking met Yvette hebben we echt een paar hele mooie resultaten mogen boeken voor onze waardevolle collega’s en de organisatie". 

 

profielfoto

Maak kennis met Yvette

Yvette is betrokken en hanteert een mensgerichte aanpak. Haar 'belief' is dat door samen de regie te nemen in het complexe proces van verzuim en Sociale Zekerheid je tot een passende oplossing kan komen. Rekening houdend met ieders belang.

Ze heeft ervaring in de kantoorinrichtingsbranche en als teammanager bij een grote landelijke zorgverzekeraar. De laatste 11 jaar werkte zij als Adviseur Inkomen en verzuimcoach bij een gerenommeerde tussenpersoon. Op het gebied van verzuim heeft zij zichzelf gespecialiseerd in sociale wetgeving, arbeidsrecht, casemanagement, conflicthantering en inkomensverzekeringen.

Yvette staat als casemanager en specialist conflicthantering ingeschreven in het Register Specialistisch Casemanagement (RSC) en beschikt over de relevante WFT-diploma's.

 

Logo RSC